掃呢頁CODE去手機

2018年11月21日 星期三

關楚耀新女撞樣Angelababy楊冪賈曉晨?當Baby係偶像:妳造就了我的審美觀 __,Baby,楊冪,楊穎,賈曉晨,關楚耀,Angelababy,

關楚耀新女撞樣Angelababy楊冪賈曉晨?當Baby係偶像:妳造就了我的審美觀
關楚耀新女撞樣Angelababy楊冪賈曉晨?當Baby係偶像:妳造就了我的審美觀關楚耀新女友JoannLaw長髮大眼尖臉間尺鼻,簡直係完女神級美嘅比 ...


關楚耀新女撞樣Angelababy楊冪賈曉晨?當Baby係偶像:妳造就了我的審美觀





關楚耀新女友Joann Law長髮大眼尖臉間尺鼻,簡直係完女神級美嘅比例!咦?但點解望望下咁熟口面嘅?




關楚耀新女撞樣多個女星

睇翻舊照,原來Joann早係14年就有做一啲modelling 嘅工作



不過點解好似同以家判若兩人咁?



對比翻Joann係ig po嘅相同以前modelling 嘅相真係好大分別。咁當然,人係需要進步,樣當然都要仲比巴打發現佢同好多人撞曬樣!

原來Joann偶像係Angelababy 仲係佢結婚個陣po文上ig :「喜歡妳整整十年,妳造就了我這些年的審美觀,好幸福活在擁有Angelababy的時代」。



望真啲,先發現Joann同baby又有幾分相似喎!



楊冪?



不過咁又係,既然偶像嘅審美觀造就左自己,跟住佢黎進步?都好正常姐!



而且唔少網民仲發現Joann嘅側面同張栢芝都有幾分相似!



唔通呢張係扮緊范冰冰?



唔知係咪隨住影相技巧、p圖功能發達,Joann個樣都跟住發達!呢個樣同賈曉晨又幾似!



唉,其實審美觀就見人見智,不過搞到自己走火入魔咁撞曬樣就唔係幾好

膠通消息來源:蘋果

其他膠文:

絲打:假架D袋!狗公男歌手新女整容KOL用A貨曬命被網民恥笑!

有絲打發現網紅kol Joann law !成日係網上曬命,又唔使做,但係成身名牌,於是就研究一下,點知發現全部都係A貨!



件衫字體都唔同!



格仔紋路近睇唔一樣。



格數唔一樣。



成個logo 印低咗



仔細睇會發覺真品個logo會大D而且出咗個袋嘅位!



呢個先最好笑!太明顯啦掛!



俾幾皮野個接口衰到咁真係唔該曬!



介紹返先,呢個joann係模特兒,有咩大作唔知,不過IG都幾多fans,而且係歌手關楚耀新女友(疑似)。



幾靚啊,呢個樣,不過真相係……



多謝蘋果!蘋果照妖鏡一出,原形畢露!





你有咩膠句想分享下?😎








鍾意就快D Share啦!