掃呢頁CODE去手機

2018年11月25日 星期日

鍾鎮濤:【人老錢冇老婆又走佬】阿B感激范姜陪伴 __,范姜,鍾鎮濤,阿B,

阿B好感性。歌手鍾鎮濤(阿B)二女鍾懿、細女鍾幗現身《鍾鎮濤故事繼續演唱會》,穿半截裙的鍾懿彈奏Ukulele,三父女與兒童合唱團合唱《Overthe ...


阿B好感性。


歌手鍾鎮濤(阿B)二女鍾懿、細女鍾幗現身《鍾鎮濤故事繼續演唱會》,穿半截裙的鍾懿彈奏Ukulele,三父女與兒童合唱團合唱《Over the Rainbow》。期後阿B拖着細女唱出《What a Wonderful World》,鍾幗先用中文自我介紹,又用英文感謝大家支持爸爸,引來台下歡呼不斷!

阿B跟「升樂人聲樂團(SOS)」演唱後,換上背心黑裙的鍾懿再次出場,阿B笑說一定要拖手:「遲啲佢唔畀我拖㗎」鍾懿一臉害羞表示怕走音,阿B請觀眾拍掌鼓勵,並笑說:「之前同溫拿一齊,有幾個伯伯等緊,鍾懿淨係可以唱半首,今次點唱都得!」她感謝爸爸讓自己站在紅館演出,又稱很多人問她是否想做歌手:「我想專心讀書先,但可以同爹哋一齊唱歌係好幸福嘅。」然後以電子琴自彈自唱《Can't Help Falling in Love》。

提到太太范姜,阿B感性形容對方是其守護神,當年24歲就離開家鄉跟着自己實在不容易:「嗰時我人又老、錢又冇,老婆又走佬!佢啲廣東話唔好,搭的士梅道講咗『未到』,結果去咗差館!聽落好好笑,其實佢真係為我付出咗好多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!