掃呢頁CODE去手機

2018年11月10日 星期六

陳展鵬:【豬仔有福氣】眾星出年輪住生B __,陳展鵬,

真係排住隊等生。藝人陳展鵬同單文柔結婚冇耐就宣布有喜,計番條數明年BB出世就係生肖屬豬,咪以為「豬BB」好似呆呆哋,坊間一直都流傳話豬BB特別有福氣, ...


真係排住隊等生。


藝人陳展鵬同單文柔結婚冇耐就宣布有喜,計番條數明年BB出世就係生肖屬豬,咪以為「豬BB」好似呆呆哋,坊間一直都流傳話豬BB特別有福氣,所以唔少人都計啱數追住豬年嚟生,娛樂圈中人都有好多人出年做父母,依家就同大家數一數有幾多人

樂基兒

現年38歲嘅名模樂基兒(Gaile)上年8月再婚,下嫁圈外男友Ian,於訪問中講過話要努力造人,今個月初終於傳出好消息,預產期係出年四月,第一次做媽咪嘅Gaile話好開心,仲用世界上最好同埋最珍貴嚟形容佗B呢個情況,就知佢有幾高興。

楊愛瑾

現年33歲嘅楊愛瑾(Miki)同郭永淳結婚之後,喺2017年3月生咗B仔Luken,之後佢有露過口風話想追B女湊個「好」字,經過多番努力,上個月喺社交網宣布,屋企即將增添新成員!Miki話懷孕頭三個月比較攰,加上要照顧囝囝有啲吃力,不過就好感恩即將有小生命降臨。

何嘉莉

何嘉莉(Lillian)於2012年同2017年分別誕下大仔同埋囡囡成功湊個好字,當時佢都有講過話夠晒數,不過世事無絕對,上月Lillian宣布意外懷孕,佢自爆曾經試過兩次流產,冇諗過會咁易再有喜,雖然超出預期,但係佢都話好鍾意呢個驚喜!之前Lillian不幸中咗B型鏈球菌,好彩最後都係冇事。

張嘉兒

前港姐冠軍張嘉兒2015年同金融才俊Nathan成婚,一年後喜獲愛女,一直希望35歲前再次做媽咪嘅佢,終於喺界線前一年成功懷孕!雖然唔係第一次懷孕,不過今次佗B佢就話好辛苦,因為成日嘔同埋好易攰,搞到佢每日都淨係想黐住張床唔郁!

張珮汶

前亞姐冠軍張珮汶(Grace)今年四月同圈外男友何駿杰結婚,上月佢就宣布懷孕五個月,仲自爆為咗BB連自由都冇埋!因為隨住個肚愈嚟愈大,宮頸壓力也相對重咗,為咗可以令BB足月出世,Grace話生之前都要乖乖留喺屋企,大部分時間都要瞓低休養。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!