網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月29日 星期四

【被人叫謝仔】同拉姑探訪長者中心 四哥聞栢芝生B:冇見佢好耐 __,四哥,張栢芝,拉姑,狄波拉,謝賢,

82歲嘅謝賢今日聯同前妻狄波拉喺黃竹坑為《歡樂滿東華2018》探訪長者中心,狄波拉嘅現任老公江耀城亦有同行。相關新聞:【獨家】傳張栢芝養和生B前夫霆鋒 ...


82歲嘅謝賢今日聯同前妻狄波拉喺黃竹坑為《歡樂滿東華2018》探訪長者中心,狄波拉嘅現任老公江耀城亦有同行。

相關新聞:【獨家】傳張栢芝養和生B 前夫霆鋒笑住說:唔答喇



謝賢今日喺長者中心由「四哥」變咗做「謝仔」,謝賢笑言:「佢哋老過我嘛,而且我都嚟過幾次啦。」四哥話覺得長者中心嘅老人家普遍都唔鍾意笑,不過佢就話有個秘訣,就係整粒糖過佢歎咁話。而拉姑表示自己就會稱呼謝賢為四哥:「好開心㗎,全世界見到佢都會笑,佢好識呃呃氹氹。」謝賢聽到之後就笑拉姑老公江耀城:「佢最叻,呃走埋佢(拉姑)。」



講到一直肩負照顧四哥兩個孫仔謝振軒(Lucas)同謝振南(Quintus)重任嘅栢芝今日傳出誕下第三胎嘅消息,前老爺謝賢接受《蘋果》電話訪問表示:「哈哈!生咗BB?我冇見佢好耐,點知佢有冇大肚,你唔好問我啦,OK!」即匆匆收線。

相關新聞:【Mission Completed?】張栢芝早暗示追個女 定下目標年底前造人



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





82歲嘅謝賢今日聯同前妻狄波拉喺黃竹坑探訪長者中心,狄波拉嘅現任老公江耀城亦有同行。 82歲嘅謝賢今日聯同前妻狄波拉喺黃竹坑探訪長者中心,狄波拉嘅現任老公江耀城亦有同行。
謝賢今日喺長者中心由「四哥」變咗做「謝仔」

謝賢今日喺長者中心由「四哥」變咗做「謝仔」
拉姑話:「全世界見到佢都會笑,佢好識呃呃氹氹。」

拉姑話:「全世界見到佢都會笑,佢好識呃呃氹氹。」
前老爺謝賢接受《蘋果》電話訪問表示:「哈哈!生咗BB?我冇見佢好耐。」

前老爺謝賢接受《蘋果》電話訪問表示:「哈哈!生咗BB?我冇見佢好耐。」

鍾意就快D Share啦!