網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月29日 星期四

苟芸慧:苟芸慧計劃生虎B:過吓二人世界先 __,苟芸慧,

咁即係仲有三年幾。新婚的藝人苟芸慧(苟姑娘)出席活動,她笑指自己未習慣叫另一半為老公。提到好姊妹李亞男的超聲波相,她笑言:「我見到張相好似祖藍,嘴係似 ...


咁即係仲有三年幾。


新婚的藝人苟芸慧(苟姑娘)出席活動,她笑指自己未習慣叫另一半為老公。提到好姊妹李亞男的超聲波相,她笑言:「我見到張相好似祖藍,嘴係似爸爸,鼻高高就似媽咪。到時囡囡可以參加Miss Chinese,Miss Hong Kong,Miss International。」

問到會否受姊妹感染,加大力度造人?她透露與老公計劃到虎年才生BB:「我哋希望二人世界先,而且依家拍緊劇,年尾都會拍另外一套。所以八月先去到Honeymoon。(打算去邊?)之前去過沖繩參加朋友婚禮,覺得好靚!所以應該去嗰到Honeymoon。(同老公有共識遲啲生?)係呀!有夾過生肖,我哋諗住生老虎。(老虎咪要四年後?)三年幾啫!計劃最理想係老虎囉!(如果意外呢?)意外你哋就會知啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!