掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

【獨家】傳張栢芝養和生B 前夫霆鋒笑住說:唔答喇 __,張栢芝,謝霆鋒,

現年38歲嘅張栢芝,今日傳出已經於11月25日喺養和醫院順利誕下第三胎。相關新聞:【被人叫謝仔】同拉姑探訪長者中心四哥聞栢芝生B:冇見佢好耐栢芝和霆鋒 ...


現年38歲嘅張栢芝,今日傳出已經於11月25日喺養和醫院順利誕下第三胎。

相關新聞:【被人叫謝仔】同拉姑探訪長者中心 四哥聞栢芝生B:冇見佢好耐



栢芝和霆鋒所生兩個兒子分別11歲同8歲,而栢芝再陀B其實亦有跡可尋,一向喜歡小朋友嘅栢芝,今年2月底曾在社交網上載一張擁着小女孩的相片,然後留言:「2018年之前,必定要生出BB來,this is my goal!」



前老爺謝賢接受《蘋果》電話訪問表示:「哈哈!生咗BB?我冇見佢好耐,點知佢有冇大肚,你唔好問我啦,OK!」即匆匆收線。而前夫謝霆鋒透過經理人霍汶希向《蘋果》表示:「沒有回應!」謝霆鋒今日到尖沙嘴出席慶功宴,對於前妻張栢芝被傳再生B,霆鋒冇黑面並禮貌地話:「唔答喇!」霆鋒禮貌地向在場記者及fans揮手,不過有fans要求合照,霆鋒就未有答應,之後一行人就由商場走火通道離開。

相關新聞:【神隱數月】傳張栢芝已生B 栢芝媽今現身養和



另外《蘋果》分別問過張崇德同劉美娟栢芝係咪生咗BB,佢哋異口同聲話唔知,好耐冇聯絡。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent





 老爺曾讚栢芝係「好新抱」,不過今日佢回覆《蘋果》話:「冇見佢好耐。」(資料圖片) 老爺曾讚栢芝係「好新抱」,不過今日佢回覆《蘋果》話:「冇見佢好耐。」(資料圖片)
 謝霆鋒今日到尖沙嘴出席慶功宴。(攝影:仇志德)

謝霆鋒今日到尖沙嘴出席慶功宴。(攝影:仇志德)
對於前妻張栢芝被傳再生B,霆鋒冇黑面並禮貌地話:「唔答喇!」

對於前妻張栢芝被傳再生B,霆鋒冇黑面並禮貌地話:「唔答喇!」

鍾意就快D Share啦!