網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月28日 星期三

陀B當老公工人 Kelly要還債 __,伍樂怡,陳慧琳,

Kelly直認懷孕時是一條大懶蟲,連斟水也要老公幫手。
陳慧琳(Kelly)昨日跟陳凱琳一同出席香水活動,一聽到Grace產後欲繼續拍戲,Kelly即以過來人身份對她說:「到時你就唔捨得,去遠嘅地方,係冇可 ...


陳慧琳(Kelly)昨日跟陳凱琳一同出席香水活動,一聽到Grace產後欲繼續拍戲, Kelly即以過來人身份對她說:「到時你就唔捨得,去遠嘅地方,係冇可能,一日都唔想離開。」Kelly又自言懷孕時,是一條大懶蟲,時常都覺得眼瞓,就連去洗手間、斟水都要老公幫手。



Kelly在15年開騷時,兩個囝囝都有上台跟歌迷打招呼。資料圖片 Kelly在15年開騷時,兩個囝囝都有上台跟歌迷打招呼。

資料圖片

當年將老公當工人用,怕不怕要還?Kelly笑說:「一路還緊,要分期付款。」她又慶幸兩名兒子慢慢地健康長大:「大仔4年級,我仲會咀佢同攬佢,我諗大啲就會推開我,好驚呀,𠵱家咀完佢會打冷震。」兩年後就是Kelly入行25周年,她表示現時已開始構思紀念演唱會。問她屆時有否打算再叫兩名兒子上台?Kelly說:「今次唔上台喇,上次上台係因為歌迷,踏實啲好。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!