掃呢頁CODE去手機

2018年11月1日 星期四

【兩公婆專食平嘢】衣住行冇得慳 邱淑貞沈嘉偉搭枱歎魚旦粉 (足本版) __,沈嘉偉,邱淑貞,

過住十幾年少奶奶生活嘅邱淑貞,住嘅係億萬豪宅,坐嘅係百萬靚車,但佢哋一家不時俾人發現,鍾意去平民餐廳開飯。身為I.T集團主席嘅沈嘉偉,成日揸住百萬辣跑 ...




過住十幾年少奶奶生活嘅邱淑貞,住嘅係億萬豪宅,坐嘅係百萬靚車,但佢哋一家不時俾人發現,鍾意去平民餐廳開飯。

身為I.T集團主席嘅沈嘉偉,成日揸住百萬辣跑,老婆同阿女就去名店掃貨。但講到食呢,佢地兩公婆就深明貴唔一定好呢個道理啦!成日俾人發現佢地踎茶餐廳。

其中筲箕灣嘅安利魚蛋粉麵,就係沈嘉偉兩公婆嘅至愛,為咗食呢度碗粉,成日同其他食客迫埋一齊搭枱都無所謂。鍾意食燒味嘅沈嘉偉,好少去鏞記,反而平民茶記太興同灣仔再興先至係佢心頭好。之前佢就同班灣仔街坊一齊排隊,喺再興燒臘店斬料返屋企嘆。至於邱淑貞,唔食茶記嘅日子,都會湊住個女去幫襯老麥。衣食住行,只有食呢一瓣,沈嘉偉兩公婆係玩貼地。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!