網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月6日 星期二

葉文輝:【老婆被傳出軌】葉文輝眼泛淚光:我很快樂 __,葉文輝,

葉文輝太太日前被爆疑似「出軌」。電台DJ兼歌手葉文輝(啤梨)去年12月與拍拖4年的圈外女友Michelle結婚,二人一直表現恩愛,但日前卻有讀者「圖文 ...


葉文輝太太日前被爆疑似「出軌」。


電台DJ兼歌手葉文輝(啤梨)去年12月與拍拖4年的圈外女友Michelle結婚,二人一直表現恩愛,但日前卻有讀者「圖文並茂」爆料,提供了一張Michelle被一男士搭住膊頭兼頭貼頭的合照,指葉太疑似「出軌」。事後,啤梨解釋相中男士是太太的加拿大同學而已,所謂爆料只當笑料一則。

網民指神情呆滯

今日,啤梨喺社交網上載一張車內照片,發文表示:「我很快樂,我很幸運;但更希望身邊的人快樂和幸運。#感恩 #知足 #心態決定命運 #thankful #mindset #goodvibes。」不過網民話啤梨神情呆滯未見歡容,仲見到佢雙眼通紅似有淚光,心情未見開朗咁話。而啤梨回覆東網表示:「冇嘢,呢張眼濕濕相,較靚仔。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!