網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月13日 星期二

渡邊直美擔任內地節目表演嘉賓 主持笑佢身形肥胖勁失禮 __,渡邊直美,

雙11喺內地已經係年度大事,更有近4小時嘅狂歡節目載歌載舞大肆慶祝,今年仲請嚟日本重磅搞笑女星渡邊直美擔任表演嘉賓。佢表演好落力,先扮Beyonce唱 ...




雙11喺內地已經係年度大事,更有近4小時嘅狂歡節目載歌載舞大肆慶祝,今年仲請嚟日本重磅搞笑女星渡邊直美擔任表演嘉賓。佢表演好落力,先扮Beyonce唱《Crazy In Love》,再扮蔡依林唱《舞孃》,真係技驚四座,觀眾拍爛手掌架。

不過主持人就唔多得體喇,喺渡邊直美表演過後暗寸人哋身形肥胖:「體態輕盈,似充了氣一樣,浮在半空中。」之後女主持話自己趁雙11買咗好多零食時,男主持繼續踩渡邊直美:「只買吃的,你想做下一個渡邊直美嗎?」唔少觀眾都企喺渡邊直美一邊,指責男主持唔尊重嘉賓、言論失禮。

不過,都有啲人批評渡邊直美台上咪嘴唔專業架。其實人哋唔係歌手,亦唔識中文,今次為節目預先錄好國語歌已經好有誠意架喇。

鍾意就快D Share啦!