掃呢頁CODE去手機

2018年11月14日 星期三

李泳豪:藍潔瑛教做戲 李泳豪爆幕後功臣係… __,李泳豪,藍潔瑛,

當年8歲嘅李泳豪喺《義不容情》裏面展現神級喊功!無綫翡翠台深宵時段播出劇集《義不容情》,喺劇入面飾演已故藝人藍潔瑛仔仔嘅李泳豪,當年只得八歲,但演技驚 ...


當年8歲嘅李泳豪喺《義不容情》裏面展現神級喊功!


無綫翡翠台深宵時段播出劇集《義不容情》,喺劇入面飾演已故藝人藍潔瑛仔仔嘅李泳豪,當年只得八歲,但演技驚人、喊到力竭聲嘶,令唔少網友睇到「個心乸住」,被網友封為「元祖級童星」,大讚佢嘅演技無人能及。

李泳豪接受東網電話訪問,講番當時拍《義》劇嘅點滴,佢話藍潔瑛當佢好似仔咁錫:「佢係一個好好嘅前輩,好照顧我,有時又教我做戲。嗰陣好投入,冇話收工就變番同事,華哥(黃日華)又好照顧我。雖然拍完套劇同瑛姐(藍潔瑛)冇聯絡,但有時都會同華哥喺公司見到同合作。」

當拍劇係課外活動

問李泳豪點解可以喊得咁勁?佢話幕後功臣係媽媽施明:「媽媽由細到大都好錫我,我平時去拍戲佢都會帶住我,佢嗰陣教我入戲,叫我當瑛姐係佢,話如果佢死咗我會點,咁細路仔諗到自自然然就爆喊。(流傳當時係媽媽打你先喊得出?)呢點我要為佢哋澄清,真係冇咁嘅事,我嘅性格係就算你打我都唔會喊。」當時李泳豪拍《義》劇時就讀名校喇沙小學二年班,佢話記得當時一放學就去拍劇,但酬勞就唔清楚,因為當拍劇係課外活動:「嗰陣六點放學,八點就入到電視城,都係邊拍邊做功課。(成績兼顧到?)成績都幾好㗎,都係多謝媽媽,又教我做戲同功課。」

搶哥哥角色

而講到李泳豪另一套劇集《赤腳紳士》,飾演童年版呂方嘅佢,亦因為喊戲令唔少網友津津樂道,佢自爆當時同哥哥李泳漢爭角色:「哥哥得意過我好多,監製揀佢,我細個又有少少急才,問佢點解唔畀我Casting,佢話因為哥哥得意啲,我就話呂方隻眼細,我對眼又細,阿哥隻眼咁大,應該我適合啲!監製聽完就畀我Casting,結果揀咗我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!