網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月27日 星期二

胡鴻鈞:【愛嘅力量】胡鴻鈞為劉佩玥搣甩宅男性格 __,胡鴻鈞,

Hubert再次參演電影劇。歌手胡鴻鈞(Hubert)首次擔任男一嘅新劇《救妻同學會》已經係過去嘅周日播出第一集,今次Hubert係演人夫,做劉佩玥( ...


Hubert再次參演電影劇。


歌手胡鴻鈞(Hubert)首次擔任男一嘅新劇《救妻同學會》已經係過去嘅周日播出第一集,今次Hubert係演人夫,做劉佩玥(Moon)嘅老公,而過去Hubert都遇上有發揮嘅角色:「係幾好彩,我拍劇次數唔多,但每個角色都有發揮空間,又好玩。今次救妻都好玩,用以前時空,交代角色性格改變,所以要演兩個性格,前期就係溫文、斯文,演一個22、23歲嘅宅男啲,另一個就係講大個咗就變得好剛強,好強勢,因老婆劉佩玥被綁架,得72小時要救佢。」

至於劇集安排周日播出,每集2小時,他謂:「都係新嘗試,新時段,因觀眾有佢睇劇嘅習慣,喺外國同日韓嘅劇,都係個半至兩個鐘,反而畀觀眾有時間去消化同討論,有啲觀眾仲鍾意等埋播晒一次過睇。」新時段收視可有壓力?他謂:「真係冇壓力,因有壓力都改變唔到,都拍咗喇,都只能着重一啲宣傳上面落力啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!