掃呢頁CODE去手機

2018年11月15日 星期四

鍾舒漫小肥愕然隔空撐老友 __,小肥,鍾舒漫,

鍾舒漫小肥愕然隔空撐老友

鍾舒漫小肥愕然隔空撐老友洪卓立和湯怡宣布分手,兩人的圈中朋友無不愕然和可惜,但為尊重好友意願,統統不願多談,只隔空送上祝福。鍾舒漫兩個都係我好朋友,佢 ...


洪卓立和湯怡宣布分手,兩人的圈中朋友無不愕然和可惜,但為尊重好友意願,統統不願多談,只隔空送上祝福。

鍾舒漫

兩個都係我好朋友,佢哋係成年人,有呢個決定一定有自己嘅諗法同原因,無論點我都支持,唔太擔心,大家都畀啲Support佢哋

小肥

知道佢哋分手,只可以講身為朋友,會唔想或唔願有呢種情況發生喺阿立身上,但都唔會追問詳情,11年感情要分開,對雙方都唔係一件容易嘅決定,呢段時間畀佢哋靜吓。

張惠雅

分手都覺得可惜,但我會繼續祝福佢哋幸福快樂。

蕭潤邦

佢哋係成年人,我會支持佢哋決定,最緊要佢哋開心。

吳浩康

佢哋分手可唔可惜唔到我哋外人講,但佢哋定得呢個決定,我只能尊重同陪伴。

張紋嘉

我都係睇佢哋ig先知,希望畀啲空間佢哋。




鍾意就快D Share啦!