網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月11日 星期日

農夫:嘉賓勁搶鏡!黃子華窒到農夫口啞啞 __,農夫,陸永權,鄭詩君,黃子華,

「農夫十八歲生日快樂演唱會」有重量級嘉賓!「農夫十八歲生日快樂演唱會」今晚在旺角麥花臣場館舉行第3場,開騷前農夫一如上次玩迎賓,已宣布「金盆𠺘口」的黃 ...


「農夫十八歲生日快樂演唱會」有重量級嘉賓!


「農夫十八歲生日快樂演唱會」今晚在旺角麥花臣場館舉行第3場,開騷前農夫一如上次玩迎賓,已宣布「金盆𠺘口」的黃子華專程來捧場,並被安排上台與2人合照。當「子華神」現身上台,全場觀眾驚呼狂叫,子華亦好識做即向二人雙手作拜,C君即問子華:「今晚你打算復出?」全場再瘋狂尖叫,子華說:「今晚我帶咗羅金榮嚟,佢啱啱出歌。」子華對好友說:「有宣傳好做,佢哋(農夫)唔會畀免費騷你睇,講番半粒鐘先啦。」C君笑言:「係就好做好多喇,我哋可以去休息吓先。」

C君請子華留步合照,子華繼續笑言:「都話冇免費騷睇,每次都要做啲嘢,旺角最古惑嘅兩個喺呢到,不如叫晒台下嘅人上台啦,得我哋幾個咁冷清。」子華的神回覆搞到農夫冇聲出,子華都即刻救場:「唔好意思講錯嘢。」未正式開騷已經引到全場爆笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!