掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

伍允龍:同聲同氣!伍允龍錫住劉穎璇酒店私授武術 __,伍允龍,

有咩係佢要劉穎璇教番轉頭?武打演員伍允龍(Philip)於無綫新劇《兄弟》演於廟街長大的香港警察,劇中不時開金口唱口水歌,鏡頭前看似從容,但成長於美國 ...


有咩係佢要劉穎璇教番轉頭?


武打演員伍允龍(Philip)於無綫新劇《兄弟》演於廟街長大的香港警察,劇中不時開金口唱口水歌,鏡頭前看似從容,但成長於美國的他,面對香港地道事宜確實認識不深,自嘲連中文也僅屬「有限公司」,於處理對白及語氣問題時甚感難度。

畀廣東話對白考起

當中一場與楊明的車廂對手戲,內裏涉及很多人名,足令Philip大叫救命,他謂:「唔知點解拍無綫劇啲人物名好難講,嗰場查案戲不停講人名,真係想話可唔可以配音,不過有挑戰都開心,好在最後都戰勝到,都要多謝拍檔們好包容,我NG幾多都唔會畀壓力。」

自願「OT」做武指

雖然對白戲份難到他,但當面對動作戲份時,Philip則信心大增,化身武指糾正演員們動作,即使沒有自己戲份,也不介意專程到場,故演員們之間很快便建立信任及默契,他謂:「佢哋有時會要求我幫手,我真係冇所謂,Make sure佢哋姿態係啱(班女仔邊個喺打方面有天分?)朱晨麗有舞蹈底,好快上手,記得英國外景時,同佢一cut機就影好多相,佢跳高一字馬,我又跳起飛腳,好合拍幾過癮,佢真係舞蹈高手,擺甫士動作難唔到佢。」

同劉穎璇勁夾

對於首度拍劇的劉穎璇(Tiffany),Philip指當初認識對方時僅18歲,於其心中是一個小妹妹,估不到對方首部劇集便有機會合作,更指雙方同是美國回流,故有不少共同話題:「我都做過新人,佢一嚟就做主角,不過佢又乖又聰明,大家想幫佢,記得劇入面佢仲要做我教練,咁喺菲律賓唔使開工時,都會番喺酒店慢慢教佢,等佢出拳力度要似打得嘅,相反有一場戲講我三兄弟打籃球,但呢方面我好弱,Tiffany同許家傑呢啲高手就掉轉指導番我。」

服裝:Chevignon

攝影:吳文聰

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!