網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月11日 星期日

陳芷尤:衝出香港!陳芷尤搣甩性感做女一 __,陳芷尤,

陳芷尤近年衝出香港,喺新加坡拍劇擔正做女一!藝人陳芷尤半年前與張振朗分手,男方在港發展順暢,與無綫仍有基本合約的芷尤亦唔執輸,去年在新加坡拍戲初嘗當女 ...


陳芷尤近年衝出香港,喺新加坡拍劇擔正做女一!


藝人陳芷尤半年前與張振朗分手,男方在港發展順暢,與無綫仍有基本合約的芷尤亦唔執輸,去年在新加坡拍戲初嘗當女一滋味,飾演女軍人的她在男人堆中相當搶鏡。早前又在台灣與馬來西亞合拍的電影中飾演特種部隊,保護台灣女星安心亞,有不少打戲表現身手,而最近亦在一套新加坡偶像劇中擔正,扮演19歲學生妹。

少聯絡前男友

能有這麼多演出機會,陳芷尤直言慶幸在無綫多年打好演戲基礎:「大家以往覺得我好嬌柔,但今年戲路闊咗,若果冇喺TVB嘅磨練經驗,突然畀個女一我做,都未必做到!」雖然近一年個個月都要四圍飛、相當辛苦,但她很享受,覺得有衝擊及新鮮感,家人亦大力支持她。

而最令她最開心的是角色都不用性感,能擺脫性感形象:「香港觀眾可能覺得我係性感形,依家拍戲反而唔使,可以睇到我嘅演技。(前度張振朗有冇戥你開心?)好少聯絡喇!但都有戥我開心。(發展異地戀?)隨緣,返新加坡見番好多朋友,唔會寂寞。」

場地:My Garden/Barry@Relaxdearhk


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!