掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

拖實緊張囡囡怕第日冇得拖 __,

合唱過後,阿B帶着細女鍾幗向觀眾打招呼。
鍾鎮濤紅館演唱會前晚開鑼,他兩名囡囡14歲的鍾懿與8歲的鍾幗也在台上與爸爸一同表演,三父女大晒溫馨。長得亭亭玉立的鍾懿為阿B彈Ukulele,而8歲的 ...


鍾鎮濤紅館演唱會前晚開鑼,他兩名囡囡14歲的鍾懿與8歲的鍾幗也在台上與爸爸一同表演,三父女大晒溫馨。長得亭亭玉立的鍾懿為阿B彈Ukulele,而8歲的鍾幗就在小朋友的合唱團現身。其後鍾懿換上黑裙再出場,阿B拖住愛女說:「拖吓先,唔係第時唔知拖邊個。」然後父女合唱《閃閃星辰》及《不忘初心》。見囡囡緊張,阿B也溫柔鼓勵:「唔使緊張,今日係爸爸個人演唱會,唔會有幾個伯伯等住上嚟。」鍾懿之後再自彈自唱《Can't Help Falling in Love》。



換上黑色連身裙的鍾懿自彈自言。 換上黑色連身裙的鍾懿自彈自言。

除了兩個囡囡上台表演,阿B也在台上感謝愛妻范姜離鄉別井跟隨,讚對方是守護神︰「嗰時我人又老、錢又冇,老婆又走佬!佢啲廣東話唔好,搭的士去梅道講咗『未到』,結果去咗差館!聽落好好笑,其實佢為我付出好多。」




鍾意就快D Share啦!