掃呢頁CODE去手機

2018年11月11日 星期日

黃心穎:黃心穎幫三家姐慶生 心美為老竇餞行爆喊 __,慶生,黃心穎,

馬國明又冇得出鏡?藝人黃心穎向來同家人感情要好,尋晚佢就三家姐黃心慧慶祝生日,仲喺社交網分享相片,佢話:「簡簡單單、健康就好!生日快樂三家姐!」見到榮 ...


馬國明又冇得出鏡?


藝人黃心穎向來同家人感情要好,尋晚佢就三家姐黃心慧慶祝生日,仲喺社交網分享相片,佢話:「簡簡單單、健康就好!生日快樂三家姐!」見到榮升人妻嘅心慧容光煥發,大家姐黃心美亦都喺度,心穎攬實爸爸齊齊合照,雖然就差二家姐黃心妙同媽咪,但一樣咁溫馨呀!網民仲搞笑話相中亦未見馬國明,唔通佢又係揸機嗰個?

不過原來呢餐飯佢哋唔單止同心慧慶生,亦係同爸爸餞行,心美亦晒出同爸爸合照,並留言:「眼淺嘅我已經盡量避免送機呢個舉動,不過尋晚為咗daddy就破例一次,亦証(證)明咗我嘅淚線仍然崩壞。Daddy,等你返嚟陪我食飯,我需要你。」唔知黃爸爸賣甩啲女去邊呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!