網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月24日 星期六

釋彥能:左耳聽力得兩成!釋彥能半億身家醫唔好 __,釋彥能,

釋彥能拍戲連番重創。藝人釋彥能憑電影《功夫》闖出一片天,由入行前的廿八蚊月薪,捱至現時每部電影高達三百萬港元片酬,身家已達半億港元,可謂苦盡甘來。向來 ...


釋彥能拍戲連番重創。


藝人釋彥能憑電影《功夫》闖出一片天,由入行前的廿八蚊月薪,捱至現時每部電影高達三百萬港元片酬,身家已達半億港元,可謂苦盡甘來。向來精益求精的他早年曾於拍攝電影《導火線》時,被對手打穿左耳耳膜,但仍無阻他對動作片的熱誠。早前他更閉關近一年,積極為下年開拍的新戲籌備,配合角色學習駕駛直升機、賽車及潛水等技能,惟近日於練習潛水期間潛至水深20米時,因水壓而令舊患復發,他憶述說:「當時左耳突然劇痛,我就即刻上水睇醫生,情況都幾嚴重,依家得番兩成聽力,受傷嗰陣都經常痛到失眠。(可唔可以修復到?)都冇辦法,只可以希望唔好再惡化落去。」雖然永久創傷,但性格堅強的他直言當初拍戲受傷時已明白拳腳無眼,惟有選擇坦然面對。

其實潛水意外傷耳之前,他為電影《葉問外傳:張天志》拍攝動作戲份時已經出事,他被綁上雙手「硬食」外籍拳手Dave Bautista出拳,卻因對方錯誤施力重擊其頭部而令頸椎移位,一度令他動彈不得,但為免耽誤拍攝進度,他頂硬上緊接繼續拍攝,之後負傷邊拍邊接受治療,足足被折騰足一個多月才完成拍攝。至於問到為拍攝導致五勞七傷會否覺得好大犧牲,他則說:「只要觀眾鍾意都係值得嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!