掃呢頁CODE去手機

2018年11月4日 星期日

藍潔瑛離世:尊重藍潔瑛家人意願 余安安承諾經濟支援 __,藍潔瑛,余安安,

身為演藝人協會秘書長嘅余安安,表示會全力幫藍潔瑛搞身後事。演藝人協會秘書長余安安出席施南生的影藝座談會,對於前藝人藍潔瑛突然離世,余安安表示已透過對方 ...


身為演藝人協會秘書長嘅余安安,表示會全力幫藍潔瑛搞身後事。


演藝人協會秘書長余安安出席施南生的影藝座談會,對於前藝人藍潔瑛突然離世,余安安表示已透過對方的圈外女性朋友聯絡其家人,並留下了電話號碼:「睇吓可以點幫手,不過都要尊重佢屋企人,睇吓佢哋係咪想低調,定係要我哋幫手,我哋會全力幫。(經濟上會幫手?)一定會。」

她又指警方有協助該友人聯絡藍潔瑛的家人:「警察唔會同我哋講有冇搵到,不過相信會搵到,依家我哋等緊。」她坦言與藍潔瑛未合作過,因為對方出道時,她剛好退出幕前了。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!