掃呢頁CODE去手機

2018年11月28日 星期三

避談奉子成婚 大肚陳凱琳易喊:好彩未太野蠻 __,陳凱琳,

懷孕已逾三個月的Grace身形明顯變厚,她昨日笑說吃多了長肉,更直認上圍升cup。
懷孕已逾三個月的Grace身形明顯變厚,她昨日笑說吃多了長肉,更直認上圍升cup。鄭嘉穎與太太陳凱琳(Grace)上周四宣佈成功造人,昨日兩人分途出席 ...


鄭嘉穎與太太陳凱琳(Grace)上周四宣佈成功造人,昨日兩人分途出席活動。Grace開心爆老公以往時常叫錯她做「陳慧琳」,初次懷孕的她坦言,變得情緒容易波動又易喊,她笑說嘉穎一向視她為公主:「好彩我未係太野蠻。」嘉穎就遵從Grace吩咐,封口不談BB,交給愛妻親身回答。

現年49歲的鄭嘉穎與27歲的陳凱琳剛於8月在峇里島完婚,才過三個多月,上周四就火速公佈造人成功。昨日鄭嘉穎及陳凱琳分別現身,Grace與陳慧琳(Kelly)到尖沙嘴出席香水活動,剛懷孕的Grace身穿4吋高踭鞋及白色露肩連身褲,雖然上半身有一朵大白花,但仍見她腹部微隆。

心情興奮的Grace,大爆嘉穎當年追她的瘀事:「初初拍拖,嘉穎叫我做『陳慧琳』,叫到第三次,我同佢講我叫『陳凱琳』,佢間中會叫我中文名,呢件事有同Kelly講番。」Grace自爆陀B心情既興奮又有壓力:「我希望每日嘅心情都keep住好,因為有時心情會波動,我要搵方法減壓。」Grace因懷孕變得情緒化,看卡通片見到有少少感動位都會落淚:「佢(鄭嘉穎)好冷靜話係正常,佢覺得大肚係應該有情緒波動,佢仲叫我記住呢刻,對將來演戲有用。」



Grace雖然陀B,但仍穿上4吋高踭鞋出席活動。 Grace雖然陀B,但仍穿上4吋高踭鞋出席活動。
Grace(右)笑說拍拖初期,不時會被嘉穎叫錯做陳慧琳。

Grace(右)笑說拍拖初期,不時會被嘉穎叫錯做陳慧琳。
嘉穎與太太Grace上周四一同在Ig貼出合照,宣佈造人成功。資料圖片

嘉穎與太太Grace上周四一同在Ig貼出合照,宣佈造人成功。資料圖片
嘉穎昨日全程封口,只透露預產期是明年。

嘉穎昨日全程封口,只透露預產期是明年。

上圍升Cup已見肚

幸好現在嘉穎對她更體貼,Grace冧爆說:「以前係公主,𠵱家佢更加細心同體貼,好彩我未係太野蠻,我唔會半夜2、3點要人買嘢食,我怕要還。」不過Grace的飲食習慣就大為改變:「我以前鍾意食甜,𠵱家鍾意食鹹同中菜,可能BB想要多啲營養。」吃多了自然長肉,Grace坦承有升cup:「我𠵱家出街,都會好敏感人哋望住我條腰同嗰度(胸)。其實開始見肚,可能我偏瘦,所以一有肚腩會好覺,都幾得意,因為個肚好硬淨。」

早前黃智賢透露,Grace照超聲波時,嘉穎因看到BB臍帶而興奮大叫:「嘩!咁大條嘅!」Grace笑說:「係呀,照嘅時候,我望一望老公,可唔可以唔好講出口呀,不過幾得意,我知佢會同朋友分享,男人同男人之間會覺得好笑,所以黃智賢咁講,我唔出奇。」她又表示已經知道BB性別,但想稍後才公佈。Grace直認已懷孕逾3個月,對被指是奉子成婚,Grace拒答:「呢啲唔講喇,預產期要同醫生夾吓,始終係第一胎,我未知開刀定順產。」為方便家人照顧 ,Grace打算於香港生B,至於BB的名字,中文名會交由長輩命名,而她就負責改英文名。



開心過中六合彩

至於準爸爸鄭嘉穎昨日則於新蒲崗宣傳新片,心情大靚的他坦言驚講錯說話:「心情開心過攞獎同中六合彩,好喜悅,非筆墨能形容。太太叫我唔好講咁多關於BB嘅嘢,佢比較緊張,大家問番佢。」嘉穎坦言第一次從超聲波看到BB,是一個難忘經歷,而他也有向身邊朋友取經。至於BB是否男仔?嘉穎說:「你問我太太啦,佢叫我唔好講咁多。」他只肯透露實際預產期是豬年,並已計劃攞假陪太太生產,屆時應會入產房。

採訪:陳慧安、卓寶花

攝影:黃曉妍、陳俊強




鍾意就快D Share啦!