網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月20日 星期二

車婉婉:車婉婉告急:老公突然要做手術請為他祈禱 __,車婉婉,

車婉婉透過社交網告急,表示老公突然患病要做手術,請大家為他祈禱!藝人車婉婉自從去年3月為中澳混血兒老公Jonathon誕下囝囝「BBQ」後,一直有仔萬 ...


車婉婉透過社交網告急,表示老公突然患病要做手術,請大家為他祈禱!


藝人車婉婉自從去年3月為中澳混血兒老公Jonathon誕下囝囝「BBQ」後,一直有仔萬事足,經常喺社交網晒BBQ嘅得意相。不過呢日婉婉就上載一張醫生幫Jonathon整理右腳嘅照片,透露老公要突然做手術:「Q PaPa 突然病倒,突然要做手術,請大家為他祈禱,希望手術一切順利。」由於婉婉未有講明老公因咩事做手術,所以好多網民都留言問咩事,仲祝Q PaPa快嚟康復!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!