掃呢頁CODE去手機

2018年11月3日 星期六

徐子淇:【貼地千億家庭】徐子淇帶仔女去柬埔寨探訪 __,徐子淇,

不過佢話小朋友食咗藥睇咗醫生就冇事~千億新抱徐子淇以親善大使身份出席智行基金會慈善籌款晚宴,子淇與老公李家誠手拖手到場,另外著名鞋覆設計師JimmyC ...


不過佢話小朋友食咗藥睇咗醫生就冇事~


千億新抱徐子淇以親善大使身份出席智行基金會慈善籌款晚宴,子淇與老公李家誠手拖手到場,另外著名鞋覆設計師Jimmy Choo(周仰傑)、英皇珠寶主席兼行政總裁楊諾思、鄺文珣與老公、李桂蘭等出席。

參與智行基金超過十年

子淇透露智行基金成立廿年,她亦參與超過十年,說:「我10年前到安徽探訪,令我印象好深刻,探訪家庭好悲慘,佢哋好窮,爸爸賣血而驗到有愛滋,於是受到村裏嘅人歧視,佢最後自殺死咗,而媽咪又有重病,仲有兩個小朋友,當時我見到兩個小朋友時,佢哋到我心口咁高,依家佢哋都大個咗喇,細佬好叻,讀大學,家姐都好好,已經嫁咗人,依家重開咗間餅舖,幫到佢哋自己都可以好開心,家姐個名又係叫子琪,都好有緣,佢哋今晚都嚟咗。」子淇要照顧四個小朋友,又要行善,她笑言是家中的大秘書,安排好小朋友的日常生活,盡量抽時間行善,又謂:「今年20週年,我哋安排咗20個20歲嘅小朋友嚟香港跑馬拉松,佢哋都係同智行一齊大。」

帶仔女親身探訪

子淇做慈事出錢又出力,亦不時帶小朋友探訪,早前帶三個小朋友到柬埔寨探訪,回港後身體不適 ,她說:「去到呢啲地方都預咗,我哋城市人比較乾淨,嗰度嘅環境又比較污糟,啲排泄物同所有嘢都係同一條河出嚟,去到又唔可以唔接觸任何嘢,咁就唔係體驗,小朋友病吓,返到香港睇醫生、食咗藥就冇咩事,但對佢嚟講係寶貴嘅經歷,擴闊佢哋嘅視野。小朋友平時喺香港都會幫手做善事,義賣啲餅乾,今次四個小朋友都有來參加晚宴。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!