掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

《爸媽學前班》鍾欣潼被賴弘國爆有閱讀障礙 __,賴弘國,鍾欣潼,阿嬌,

《爸媽學前班》鍾欣潼被賴弘國爆有閱讀障礙鍾欣潼跟未婚夫賴弘國一齊參與嘅內地節目《爸媽學前班》噚日(15日)播出第六集,今集內容集中對「問題兒童」嘅討論 ...


  • 《爸媽學前班》鍾欣潼被賴弘國爆有閱讀障礙


  • 鍾欣潼跟未婚夫賴弘國一齊參與嘅內地節目《爸媽學前班》噚日(15日)播出第六集,今集內容集中對「問題兒童」嘅討論以及教育方法,節目入面,阿嬌仲自爆自己亦係問題兒童,有「閱讀障礙」。

    喺上晝嘅課程入面,教育專家展示咗幾組被唔同問題困擾嘅兒童,問四對嘉賓夫婦點樣去培養呢啲兒童嘅發展,阿嬌同賴弘國就揀咗「好奇心過剩」嘅兒童,阿嬌話陪伴係對呢類小朋友最好嘅教育方式,專家亦表示讚同,阿嬌繼續話:「可能孩子的領域未必是自己認知的,或許他是個天才。對哪一方面有探索的慾望,就找相關專業很厲害的人進行輔導,碰撞。」之後佢仲用咗自己嘅經歷做例子,「小時候非常喜歡畫畫,但因沒有在專業的指導下深入學習,水瓶座天馬行空的想像力並沒有在畫畫方面得以發展,所以保護孩子的好奇心非常重要。」

    喺溫習朝早課程時,阿嬌就話學到好多嘢,原來閱讀障礙係有得「救」,之後仲被賴弘國爆佢有閱讀障礙,「像你就是啊,你可能閱讀有點障礙,但是你現在還是一個很成功的 」說話都未講完,阿嬌就即刻話:「還活着!」聽到阿嬌咁講,賴弘國忍唔住爆笑,阿嬌問:「甚麼意思呀?」賴弘國一邊笑一邊話:「就是你現在事業發展得很成功,它並沒有對你的發展造成很大的影響。」然後阿嬌有感而發,「對我來說,能有人說出來,去share這一個訊息,是很重要的。有一定的支持,還有陪伴,我覺得很重要。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!