掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

陳貝兒:【佛系搵男友】陳貝兒將拍新一輯《嫁到》? __,陳貝兒,

女人味Up!藝人陳貝兒(Janis)罕有以低胸裙性感現身首飾活動,她稱服裝是大會揀:「我覺得OK,因為首飾活動可以着得亮麗啲。」她透露正修讀法國甜品課 ...


女人味Up!


藝人陳貝兒(Janis)罕有以低胸裙性感現身首飾活動,她稱服裝是大會揀:「我覺得OK,因為首飾活動可以着得亮麗啲。」她透露正修讀法國甜品課程,如果成績好,就可以到法國實習:「我依家仲係做緊啲自私餅畀自己食,不過老師話我有天分,我發掘緊,希望可以去法國實習,至少要去一星期。」

她又稱預計下半年要周圍飛,因為有機會開拍《嫁到這世界邊端3》:「我周圍呼籲有冇朋友介紹啲故事畀我,或者娶到這世界邊端都得。第二輯反應唔錯,男士都話個節目睇到喊,原來香港好多暖男。(你幾時搵個暖男畀自己?)年尾有好多朋友搞party,想介紹朋友畀我識,我對呢方面係佛系,緣分到就會出現。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!