網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月23日 星期五

李泳豪:李泳豪洗甩二打六污名 喊戲睇到觀眾心噏 __,李泳豪,

過咗咁多年觀眾終於留意到佢演技!經典劇集《義不容情》近日重播,飾演「丁有健」童年的藝人李泳豪雖只得三集戲份,但獲網友洗版式激讚好戲,他感慨從演多年,終 ...


過咗咁多年觀眾終於留意到佢演技!


經典劇集《義不容情》近日重播,飾演「丁有健」童年的藝人李泳豪雖只得三集戲份,但獲網友洗版式激讚好戲,他感慨從演多年,終獲觀眾肯定!

突然被觀眾另眼相看,李泳豪坦言沒想過《義不容情》重播的威力如此大,謙稱最大功勞是教他讀劇本及助他入戲的母親施明,所以即時跟對方報喜:「我話你三十年前嘅功勞,到依家畀人再讚賞一次,其實最開心係畀人知道我係演員!以前畀人覺得係過鏡、甚至二打六,到依家終於知道我係識做戲!我唔係想攞獎同大紅大紫,只係想觀眾肯定。」又指最不開心是因負面新聞而影響觀眾對他的印象,更一度因此有短暫抑鬱。

提到不少網民被他雨中追囚車一幕而感動,泳豪自爆與母親加了不少意見:「原本導演話一開車就唔使追,阿媽同我都諗不如追埋出去,所以同監製韋家輝講,佢話好喎!於是就跑出去追住架車,出嚟效果真係OK。」他不忘讚爸爸李家鼎亦有為這幕在背後出力:「佢搶咗條水喉幫我淋水,話要逼真啲。」

進軍飲食界唔諗拍拖

最近,泳豪與友人合資燒牛肉立食店,指父親給予不少意見及充當試食官。事業方面終守得雲開,但感情上卻交白卷,他說:「我冇時間拍拖!雖然老竇都有催,我話順其自然先,自己唔心急,想打好個底。(隔幾耐冇拍拖?)我都唔記得喇!」

場地:阿久根和牛立燒店

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!