掃呢頁CODE去手機

2018年11月10日 星期六

【奉子成婚?】陳展鵬單文柔凌晨報喜 宣佈有咗「小豬比」 __,小豬,羅志祥,陳展鵬,單文柔,

陳展鵬單文柔宣布有喜。
41歲視帝陳展鵬上月中迎娶28歲嘅16年落選港姐單文柔,《蘋果》去年搶先踢爆戀情(新聞連結:http://bit.ly/2OWcoTk),「鵬單戀」火 ...


41歲視帝陳展鵬上月中迎娶28歲嘅16年落選港姐單文柔,《蘋果》去年搶先踢爆戀情(新聞連結: http://bit.ly/2OWcoTk ),「鵬單戀」火速拉埋天窗,新婚一個月,佢哋今日凌晨先後喺社交網報喜,宣布出年做豬爸媽。



陳展鵬同單文柔好有心思,佢哋喺社交網貼出「Baby is coming」拼字圖宣布喜訊,圖中更有佢哋兩人英文名,當中的O字則用了婚戒。陳展鵬留言:「2018年真是一個難忘嘅年份,我又再多咗一個身份期待你嘅來臨。」即將為人父興奮心情表露無遺,至於單文柔則留言:「期待小豬比的來臨。」準媽咪為BB改花名「小豬比」。



兩人上月嘅海陸婚禮,十分感人。最初有指因為陳媽媽年初曾中風入院,病後不良於行,加上早前身體欠佳,篤信命理嘅陳展鵬也很孝順,急於辦婚禮,一來是因為已找到對的人,二來希望沖喜。(新聞連結: https://bit.ly/2yZYxlO )佢哋新婚一個月公告有喜,估計單文柔已有身孕3個月,係適當時候公開,所以佢哋結婚時應係奉子成婚,雙喜臨門。



陳展鵬當日婚禮,佢嘅愛的宣言係「彼此明白二人結合並非1+1=2,而係0.5+0.5=1。」當時單文柔被問到造人計劃?佢答:「順其自然,冇得勉強。」陳展鵬則和應:「順住去,忙咗婚禮先計劃去邊度蜜月。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



陳展鵬單文柔宣布有喜。 昨晚二人喺ig報喜。(ig圖片) 昨晚二人喺ig報喜。(ig圖片)
兩人上月舉行海陸空婚禮。(資料圖片)

兩人上月舉行海陸空婚禮。(資料圖片)
陳展鵬ig留言。(ig截圖)

陳展鵬ig留言。(ig截圖)
單文柔ig留言。(ig截圖)

單文柔ig留言。(ig截圖)

鍾意就快D Share啦!