掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

蕭芳芳:阿媽講避孕套經 蕭芳芳自爆食過迷幻藥 __,蕭芳芳,

蕭芳芳講述當年升學的經過,十分艱辛!資深影后蕭芳芳到香港大學與林奕華及羅永聰主持節目《大學問》,她透露當年幾乎升學夢碎,第一次是13歲時其私人英文老師 ...


蕭芳芳講述當年升學的經過,十分艱辛!


資深影后蕭芳芳到香港大學與林奕華及羅永聰主持節目《大學問》,她透露當年幾乎升學夢碎,第一次是13歲時其私人英文老師為她寫信投考英國皇家戲劇藝術學院失敗;第二次是15歲登台分帳後,發現不夠錢交學費,更和初戀情人反面,但她不肯公開對方是誰;第三次她準備入學時,媽媽因做生意被騙,她要把學費給媽媽,結果只有一步之遙的夢想幾乎崩裂:「好彩唐人街八叔(名伶譚秉庸)喺度,佢叫我唔使驚,佢幫我交學費。」她更說到感觸落淚,由主持遞上紙巾。

談到媽媽沒有跟她去美國,蕭芳芳指母親很信任自己:「我飛之前,佢同我講美國啲小朋友出去之前,啲媽媽都企門口派避孕套。長輩講嘢好含蓄,原來佢同我講性教育,叫我唔好失身,唔好亂嚟,諗都唔好諗!」問有冇服用過迷幻丸?她直認與同學一起試過,不過對自己沒反應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!