掃呢頁CODE去手機

2018年11月7日 星期三

【不鏽鋼鑊致癌疑雲】不鏽鋼鑊煮呢啲嘢易致癌?博士拆解兩大常犯錯誤 __,癌,

【不鏽鋼鑊致癌疑雲】不鏽鋼鑊煮呢啲嘢易致癌?博士拆解兩大常犯錯誤(足本版):http://bit.ly/2F8jvV7不鏽鋼鑊可算是近年家庭主婦的新寵 ...


【不鏽鋼鑊致癌疑雲】不鏽鋼鑊煮呢啲嘢易致癌?博士拆解兩大常犯錯誤(足本版): http://bit.ly/2F8jvV7

不鏽鋼鑊可算是近年家庭主婦的新寵,煮菜較易潔鑊香口,清潔方便,而且非常耐用,不容易刮花和破損。但原來看似平易近人的不鏽鋼鑊也暗藏危機,用得不恰當隨時會有致癌機會。

不鏽鋼鑊由三種金屬組合而成,包括鐵、鎳和鉻,而鎳和鉻是屬於對人體有傷害的重金屬。如果在煮食時,因用法出錯而引致釋出重金屬,人體長期食用並吸收後,可能引致肝功能異常,甚至致癌。香港科技大學化學系講師Dr. Jason Chan歸類出兩大用不鏽鋼鑊的常犯錯誤:第一,刮花,雖然金屬鑊相對較不容易由肉眼看得到花痕,但用一些尖銳器具煮食或洗刷,如鐵鑊鏟、鐵絲刷等,也會造成鑊表面凹凸不平,而導致釋出的重金屬量增加;第二,煮酸性食物,因為金屬和酸會產生化學作用,從而溶解出更多重金屬。所以想避免風險增加,緊記以上兩點。

採訪:黎芷縈

攝影:葉天榮、王瑋彤

相關文章:

【生鐵鑊點用先唔黐底?3大專家教路 保養原來靠呢招!】:

http://bit.ly/2PzVh6H

【博士拆解生鐵鑊4大疑團!生鏽仲用唔用得?食到炭屎有無害?】:

http://bit.ly/2RiGX3G

【易潔鑊致癌?|博士拆解致癌風險 4個不能犯的錯】:

http://bit.ly/2OyYiUq




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!