掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

張頴康:為咗留住爸爸 張頴康個女有幾不擇手段? __,張頴康,

張頴康同小豆嘅互動真係Sweet到爆呀!大家都話阿女係爸爸嘅前世情人,藝人張頴康個女小豆亦相當癡纏,每晚為求爸爸陪多佢一陣,直頭無所不用其極呀!張頴康 ...


張頴康同小豆嘅互動真係Sweet到爆呀!


大家都話阿女係爸爸嘅前世情人,藝人張頴康個女小豆亦相當癡纏,每晚為求爸爸陪多佢一陣,直頭無所不用其極呀!張頴康喺社交網分享咗一張同小豆嘅合照,留言:「每晚小豆臨瞓前,我都會喺佢張床度陪佢傾偈!佢為咗唔想我離開佢間房,佢會諗盡所有嘅問題嚟問我,務求拖延時間!例如:點解你係我爸爸?點解細佬唔使做功課?點解媽媽唔係你個妹妹?諸如此類嘅問題.........今晚,佢諗到冇嘢好諗,突然間捉住我塊面,問我:『爸爸,點解你咁靚仔嘅?』」

聽到呢個問題,張頴康即刻笑到收唔到聲!佢話:「當然我唔係因為佢話我靚仔而笑而係因為,佢為咗拖延我陪佢嘅時間,竟然可以去到咁不擇手段嘅地步!不過點都好啦,有乜嘢玩具想要,聽日爸爸買畀你!」睇嚟小豆氹得爸爸好開心!網友紛紛留言話呢個前世情人Sweet到爆,仲話張頴康事實係靚仔添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!