掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

黃芷晴:獲黃日華開綠燈 黃芷晴露背晒線披嫁衣 __,黃日華,黃芷晴,

黃芷晴獲爸爸黃日華開綠燈,准佢嫁人喇!藝人黃日華女兒黃芷晴出席婚紗店活動,穿上性感低胸兼露背婚紗大騷事業線。對母親梁潔華疑壞血病復發一事,芷晴回應:「 ...


黃芷晴獲爸爸黃日華開綠燈,准佢嫁人喇!


藝人黃日華女兒黃芷晴出席婚紗店活動,穿上性感低胸兼露背婚紗大騷事業線。對母親梁潔華疑壞血病復發一事,芷晴回應:「佢係去覆診啫,因為佢血指數畀平常人冇咁穩定,所以每星期都要去診所檢查1至2次,情況穩定嘅,只係佢抵抗力低於平常人,所以留喺屋企休息,可能做大戲班朋友見佢冇做兩個大騷,擔心佢有咩事啫。」芷晴稱母親的血病過5年就會入穩定期,現都差不多5年了。

問到是否等母親健康穩定才計畫和圈外男友結婚?黃芷晴謂:「都係,怕自己Handle唔到,結婚係一個好難嘅課題,朋友叫我諗清楚,唔係搞一個wedding party咁簡單。」講到日前黃日華在活動上訪問時開綠燈允許她結婚,芷晴笑言:「佢幾時講㗎?咁順攤嘅,但都未求婚,父母呢方面一向畀我好大自由度。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!