掃呢頁CODE去手機

2018年11月12日 星期一

娛樂專題:視父如陌路人!麥景榕同陳復生鬥嘴增母女情 __,陳復生,麥景榕,

Michel法律系畢業踏上主持之路。息影藝人陳復生與何東舜銘的女兒麥景榕畢業於港大法律系,從小由外婆照顧的她,與媽咪情如姊妹,相反對爹哋則如陌生人,揚 ...


Michel法律系畢業踏上主持之路。


息影藝人陳復生與何東舜銘的女兒麥景榕畢業於港大法律系,從小由外婆照顧的她,與媽咪情如姊妹,相反對爹哋則如陌生人,揚言對他毫無印象,已九年冇見面,亦不渴望相聚。

再有星二代強勢殺入娛樂圈,陳復生女兒麥景榕(Michel)為無綫資訊節目《一帶一路醫藥行》擔任嘉賓主持,樣子清秀甜美,有「律師版劉亦菲」之稱。24歲的Michel剛大學畢業,問到是否有意做幕前?她說:「我未試過其他嘢,但做主持好好玩,都想試演戲,讀書時有人搵拍戲,但我想專注讀書先。(如果入行會唔會浪費讀咁多年法律?)我都唔知點選擇,律師我都鍾意,所以會試吓先。(兩者兼顧?)我係比較專注嘅人,會一樣樣嚟。」雖然媽咪是該節目主持,但兩母女沒有同鏡出現,問到媽咪有否教兩招?她說:「冇,我係婆婆教,媽咪以前都係婆婆教,佢係我哋嘅軍師,婆婆以前做過播音員,好有口才,佢教我哋做主持最重要自然,就會生動。」她指做此節目令她更了解中國文化、中醫藥歷史:「我唔係讀歷史,以前好多都唔識,依家了解深咗,對醫藥都興趣大咗。(以前有冇諗過讀醫科?)中學揀科想話理科,都有諗過讀醫,但婆婆話人生已經要經歷好多唔開心嘅嘢,呢個職業太偉大,唔好再分擔人哋嘅傷痛。」

一出世就冇同父母住

對於一般家庭來說,Michel的家族比較複雜,嫲嫲十姑娘何婉琪的戀情,或與胞兄何鴻燊的爭拗曾被大肆報道,加上2009年Michel父母離婚,之後還對簿公堂,她自認家庭背景某程度上與眾不同,但完全沒有影響成長:「由細到大都同婆婆、太婆住,就算爹哋媽咪未離婚都係。(冇同父母住唔覺奇怪?)當你一出世就咁樣,就唔覺奇怪,我覺得係特別,同其他小朋友相比,某程度係幾與眾不同。(爹哋家族有冇令你有壓力或者無所適從?)咁又冇,婆婆有咩都會同我解釋,同埋我每日都會見到媽咪,爹哋就由細到大都少見,對佢冇咩印象,佢哋離婚後都冇見過。」

雖然如此,但Michel並不覺缺乏愛,她表示身邊錫她的人眾多,婆婆、太婆,還有契爺、契媽,而與媽咪感情更似姊妹:「媽咪似朋友、似姊妹,我哋會成日寸大家,佢唔嚴格,亦唔逼我讀書,我做咩都好支持。」父母的離婚、財產官司,她表示從沒有給予意見,並說:「我讀法律,但唔揀讀離婚官司,對呢方面冇咩興趣,亦冇留意佢哋官司,媽咪有自己嘅律師團隊。」

嫲嫲「永遠都咁靚」

雖然真的少見,但Michel亦不會刻意安排與爹哋相聚,至於爹哋改姓何東,會否跟隨?她說:「佢有佢選擇,佢鍾意改就改,但對我嚟講只係一個名、一個稱呼,我冇諗過改,到依家都叫麥景榕。(佢有冇提議過你改?)唔記得,冇咩印象。」提到嫲嫲何婉琪,Michel說:「以前都有見,同佢食飯,佢喺我心目中永遠都係咁靚,而且好和善、好錫我。」並坦言十分掛念嫲嫲,對她的離世亦是從報章上得知,感到難過。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!