掃呢頁CODE去手機

2018年11月8日 星期四

【蕭芳芳講座】自爆曾服迷幻藥 感激八叔借錢交學費 芳芳感觸落淚 __,蕭芳芳,

 (攝影:沈健程、馬建華)
蕭芳芳今日去到香港大學接受香港電台節目《大學問:70+1》蕭芳芳錄影訪問,今次係佢雙耳失聰之後,首次接受呢類形訪問。會上全場爆滿,席上芳芳姐不失幽默, ...


蕭芳芳今日去到香港大學接受香港電台節目《大學問:70+1》蕭芳芳錄影訪問,今次係佢雙耳失聰之後,首次接受呢類形訪問。



會上全場爆滿,席上芳芳姐不失幽默,講到13歲時,英文補習老師幫自己寫信、申請英國皇家戲劇藝術學院,不過畀人拒絕咗。



第一次入學夢碎,到15歲那年,母親叫芳芳姐到星馬登台,不過完成之後都係發覺學費唔夠,第二次夢碎。



到儲夠學費之後,只係得三個人支持佢留學,芳芳姐說:「其中一個反對嘅,係我初戀情人,仲同佢反埋面。去到美國準備返學時,媽咪打電話嚟話『同人合作做生意,畀人呃咗啲錢。』媽咪話想我寄啲學費畀佢,當期時睇住一步之遙嘅夢想,係面前崩裂咗,覺得好辛苦。」



當時喺唐人街,有一位好出名嘅名伶,叫八叔譚秉庸,就同芳芳姐講,唔使驚,有八叔喺度,仲幫佢交學費,實現讀大學嘅夢想。



講到呢度,芳芳姐已經忍唔住喊,一度哽咽,要暫停講座,司儀還貼心地為她遞上紙巾。



芳芳姐赴美之前,臨上機前,母親贈佢一句:「美國小朋友出門口時,媽咪會派避孕套畀小朋友。」芳芳姐話:「當時長輩唔會講得咁明,其實媽咪想話性教育,避孕套嘅嘢諗都唔好諗,唔好亂嚟。」



不過當去到美國之後,芳芳姐話感覺好自由,仲爆料話:「試過同同學食迷幻丸,不過自己冇反應。」



講座後芳芳姐受訪,談到今晚爆咗好多料,佢就笑:「咁啱啦,你哋大把嘢寫啦。」咁初戀情人係咪四哥謝賢?「呢個我就唔答得喇,你哋自己估啦。你哋求其寫啦。」至於最愛的作品,就是《窗》,飾演一個失明人士,與四哥做對手戲。代表作呢?芳芳姐謙稱:「因為仲未拍到,所以仲未有。如果我隻耳仔好番,我會再拍。」



席上芳芳姐提到八叔譚秉庸對其一生有重大影響,感觸不已,她稱:「八叔係一個德高望重嘅名伶,比仙姐(白雪仙)任姐(任劍輝)仲要早一輩。當年佢借學費俾我之後,後來還番俾佢,佢都有收番。喺美國嗰段日子,佢好照顧我,有次登台,有啲黑社會喺戲院攞晒我啲相,八叔知道之後即刻搵人出嚟傾,第二日啲相就返番嚟,黐番晒上去。」雖然今次講座十分成功,但芳芳姐表示唔會再搞喇,因為太攰喇。



(攝影:沈健程、馬建華)  13歲時,英文補習老師幫自己寫信、申請英國皇家戲劇藝術學院,不過畀人拒絕咗。 13歲時,英文補習老師幫自己寫信、申請英國皇家戲劇藝術學院,不過畀人拒絕咗。
 芳芳姐赴美之前,臨上機前,母親贈佢一句:「美國小朋友出門口時,媽咪會派避孕套畀小朋友。」

芳芳姐赴美之前,臨上機前,母親贈佢一句:「美國小朋友出門口時,媽咪會派避孕套畀小朋友。」
 席上芳芳姐提到八叔譚秉庸對其一生有重大影響

席上芳芳姐提到八叔譚秉庸對其一生有重大影響
 去到美國之後,芳芳姐話感覺好自由,仲爆料話:「試過同同學食迷幻丸,不過自己冇反應。」

去到美國之後,芳芳姐話感覺好自由,仲爆料話:「試過同同學食迷幻丸,不過自己冇反應。」
芳芳姐忍唔住喊

芳芳姐忍唔住喊
司儀還貼心地為她遞上紙巾

司儀還貼心地為她遞上紙巾

鍾意就快D Share啦!