掃呢頁CODE去手機

2018年11月10日 星期六

《跳躍生命線》:《跳躍》玩呢招 張曦雯心臟停止照樣翻生 __,張曦雯,

網民讚有創意。無綫熱播劇《跳躍生命線》尋晚終於都完結,之前預告張曦雯同馬德鐘決定喺埋一齊,點知就發生意外,張曦雯畀車撞低,喺醫院又見馬德鐘喊到死死吓, ...


網民讚有創意。


無綫熱播劇《跳躍生命線》尋晚終於都完結,之前預告張曦雯同馬德鐘決定喺埋一齊,點知就發生意外,張曦雯畀車撞低,喺醫院又見馬德鐘喊到死死吓,唔同佢真係天煞孤星入命,死完老婆李佳芯又要死埋張曦雯?

正當大家都以為呢套又玩Sad Ending時,結局係已經心臟停止跳動嘅張曦雯,因為「拉撒路症候群」(文尾有解釋)再次重生大團圓結局!除咗佢哋之外,何廣沛同劉沛玥、羅天宇同陳瀅、歐瑞偉同張文慈,仲有李成昌同謝雪心都可以雙雙對對咁係埋一齊,網民睇完留言話呢套劇死得人多好沉重,有個Happy Ending可以中和番。

而張國強演嘅角色「魯賓遜」,失咗憶兼攞住部相機周圍影嘢究竟有乜用意呢?原來係佢最後有番記憶,用佢影嘅相去交待番眾人嘅經歷,網民話呢個手法都算創新,大讚呢套劇係誠意之作。而最後彩蛋位,見到《愛.回家開心速遞》嘅「Terry」李偉健亂入,仲咁啱去咗同一間救護站做咗歐瑞偉下屬,有網民搞笑話李偉健會唔會「Terry」上身喺《跳》劇入面叫歐瑞偉做「舅父」呢?

拉撒路症候群(Lazarus syndrome)是指在心肺復甦失敗之後人體循環系統自發地恢復運作。其主要原因是在心肺復甦過程中胸腔內累積了壓力,在心肺復甦結束後這些壓力的釋放導致心臟的擴張,從竇房結出來的電脈衝觸發了心臟的跳動。現時醫學文獻中至少有50次記載。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!