網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月3日 星期六

假如有《月光寶盒》 真希望藍潔瑛只當個《仙履奇緣》的豆腐西施 __,藍潔瑛,

講起藍潔瑛,好多人會連帶提及《義不容情》、《大時代》、「靚絕五台山」、「九龍女」。不過,呢啲全部都唔係小編所認識嘅藍潔瑛。對於小編嚟講,藍潔瑛就係細個 ...




講起藍潔瑛,好多人會連帶提及《義不容情》、《大時代》、「靚絕五台山」、「九龍女」。不過,呢啲全部都唔係小編所認識嘅藍潔瑛。

對於小編嚟講,藍潔瑛就係細個喺屋企,睇星期日午間影院播《西遊記月光寶盒》時,入面嗰個惡到死蜘蛛精春十三娘。

嗰時小編仲係個小學雞,只知道《月光寶盒》好好睇,笑得好開心,而春十三娘一啲都唔靚,因為佢現真身時極嘔心。

依家無咗以前嘅稚氣,再去諗返套戲,終於明白藍潔瑛點解「靚絕五台山」,亦幻想如果真係有「月光寶盒」,小編希望佢可以好似至尊寶咁,利用寶盒回到過去重新開始生活,哪怕好似《西遊記仙履奇緣》入面嘅豆腐西施,平平凡凡磨住豆腐等相公衣錦榮歸。簡單而快樂,總好過紅顏多薄命。

其實唔應該用「紅顏多薄命」,搞到好似因為「紅顏」,就理所當然要「薄命」,講唔通!明明係他人造成嘅傷害、後果,點解要用「紅顏薄命」嚟合理化咗藍潔瑛嘅苦呢?

鍾意就快D Share啦!