掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

專案網組:搜查線:瑪麗靚聲王曝光 藥房「鄭子誠」開咪會嚇你一跳 __,鄭子誠,

瑪麗醫院藥房原來有個靚聲王。想到醫院,一般都會覺得冷冰冰,不過瑪麗醫院藥房一名前線員工,卻以DJ聲開咪叫病人取藥,靚聲程度,被形容為「似綠洲咁充滿氧氣 ...


瑪麗醫院藥房原來有個靚聲王。


想到醫院,一般都會覺得冷冰冰,不過瑪麗醫院藥房一名前線員工,卻以DJ聲開咪叫病人取藥,靚聲程度,被形容為「似綠洲咁充滿氧氣!」他對待病人的誠懇程度,更加嚇你一跳!到底靚聲王是何方神聖?又是甚麼驅使他為冰冷的藥房帶來暖意?

暖男靚聲王,真身是人稱「蘇化」的瑪麗醫院臨床藥劑師蘇曜華,早前有網民在社交群組「西環變幻時」盛讚「藥房有一把DJ口脗嘅男聲叫人攞藥,生色不少」,令他頓成網絡紅人。蘇笑言自己和同事們都看過所有留言,「有人話我係藥房情人『鄭紙誠』嘛,我都幾突然,因為唔覺得我把聲係咁好聽!」

不少人都會稱讚他的聲線,他笑着回應:「綽頭嚟,都係想啲公公婆婆聽得舒服,平時開咪會再溫柔啲。」原來靚聲確需要後天的努力,但並非練高低音,「做咗咁多年藥劑師,知道要用咩語氣聲線,病人先聽得最清晰。」

「蘇化」在中產家庭成長,自言不知民間疾苦,在2009年開始進行社區探訪和做義工後,才知道不少人的居住環境惡劣。亦是從那時開始,有較多機會與不同階層的病人接觸,了解他們的生活、想法和一些對藥物的謬誤。例如有病人有3種血壓藥,但只吃其中2種,原來佢擔心再有血壓高時無藥食。「真係要同多啲病人傾,先會知道佢哋背後嘅諗法。」

「嗱,阿婆婆,你記住,啲藥係心臟科畀,唔食你心仔會唔舒服,所以唔好唔食!」他解釋各種藥物的食法時,字字鏗鏘,但又非常溫柔,遇到「撞聾」的婆婆仍不厭­其煩地再三解釋。直至婆婆終於明白,回頭說一聲:「唔該晒!」蘇才鬆一口氣。

作為一個藥劑師,「蘇化」眉精眼企,並不只是「派藥機器」,他滿有自信說:「佢哋眼尾一郁,我就知佢拎包藥返去食定唔食。」此時,「蘇化」便會花多點時間解釋,「唔食唔止浪費啲藥,對病情都唔會有好處。」曾經有位患肺癌病人的女兒前來取藥,得知病人是第一次服用化療藥,又知道對方申請資助但仍未獲批,他便介紹家屬申請另一個資助,事後病人兒子特意致電道謝。「我哋呢份工作,好多時都係畀人鬧,點解要等咁耐。難得今次可以威番吓,有人讚喎,所以大家都好開心。」

突然出名,「蘇化」似乎沒有惹來妒忌,反而被同事Amy大讚:「簡直就係為我哋藥劑師爭光,佢好多Fans㗎,好多病人都會專登嚟話佢好細心,好好人。」暫時共事了半年的Adrian亦覺得,「佢把聲好好聽,簡直係我哋瑪麗鄭子誠。」暖男,人緣果然唔差!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!