掃呢頁CODE去手機

2018年11月13日 星期二

梁詠琪陳曉東許如芸飛上海捧場 陳明憙首演大型音樂劇開心多於緊張 __,梁詠琪,陳曉東,

留在上海兩個多月備戰舞台音樂劇《愛在星光里》的Jocelyn陳明憙,上周終於正式公演。由陳少琪擔任藝術總監、編劇、作詞;金培達負責音樂總監與作曲;奚仲 ...




留在上海兩個多月備戰舞台音樂劇《愛在星光里》的Jocelyn陳明憙,上周終於正式公演。由陳少琪擔任藝術總監、編劇、作詞;金培達負責音樂總監與作曲;奚仲文擔任美術顧問,三大強勁陣容,一連四場的《愛在星光里》座無虛席。

能夠參與今次大型舞台音樂劇《愛在星光里》Jocelyn說:「其實呢兩個月綵排,同台前幕後所有人已經有晒默契同信任,所以心情開心多於緊張。」首次踏足舞台,Jocelyn獲不少前輩遠道從不同地方飛來上海力撐,包括梁詠琪、陳曉東,許茹芸等等,有份在台下欣賞《愛在星光里》的Gigi,更被故事感動得當場落淚。她回應:「同少琪識咗好多年,睇住佢兩年前構思呢個音樂劇,見到佢一步一步行到今日正式公演,真係好感動,而且Jocelyn演得好好,睇得出佢下咗唔少功夫。」

完成了四場的演出,Jocelyn坦言還有很多不足之處需要改善,她說:「我對自己會有要求,希望一場比一場演得更加好、更加放,最開心係參與今次音樂劇,過程學咗好多嘢,對我日後嘅音樂事業會有一定幫助,再加上戲裡面我飾演嘅角色馬琳,對愛情好盲目,某程度同我對愛情的態度好相似,所以演出時份外投入。」

一連四場的《愛在星光里》座無虛席。

Jocelyn表示心情開心多於緊張。



鍾意就快D Share啦!