網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月10日 星期六

陳展鵬:陳展鵬認奉子成婚:被迫隱瞞大家! __,陳展鵬,

真係恭喜晒!藝人陳展鵬宣布太太單文柔有喜後,晚上現身沙田出席活動。心情大佳的他禁不住打從心底發笑,又形容自己心情「興奮、突然及喜悅」,直認自己奉子成婚 ...


真係恭喜晒!


藝人陳展鵬宣布太太單文柔有喜後,晚上現身沙田出席活動。心情大佳的他禁不住打從心底發笑,又形容自己心情「興奮、突然及喜悅」,直認自己奉子成婚:「好多朋友問我係咪有咗先結婚,定係一個月就搞掂,你估真係機器咩?放啲嘢入去就跌啲嘢出嚟,小朋友係上天賜嘅禮物!講真,今次可以話一額汗,早於去年年中我做訪問,已經話要結婚,咁年頭咪開籌備囉,點知去英國影婚紗相時就發現(有喜)嘞,即使緍禮場地都準備晒。老人家話唔講得,所以我哋被迫隱瞞大家。」

展鵬表示多謝公司上下體諒:「我冇所謂啫,老婆係新人,不斷推工作,好彩啲監制好似知道咁冇怪佢,依家終於可以講得嘞。(想生仔定女?)我冇所謂,不過老婆就想係仔,佢好似覺得同我組織家庭之後,要有個仔傳宗接代。(話唔定打孖嚟。)咁要幾個月後先知,小朋友我ok㗎,依家好似叫胡咁,話唔定我三年抱兩!」

展鵬又指太太身孕約3個月,目前已「見肚」:「佢平時揀衫靚,我都佩服佢。(預產期呢?)出年4、5月,會喺香港生。(你媽咪好開心?)由我結婚已經好開心嘞。(老婆以後湊B?)睇佢意願,我知佢想做嘢,入行兩年咋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!