掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

張靚穎:男粉衝上台同張靚穎自拍 下一秒保安竟然… __,張靚穎,

安全至上呀喂!!!大陸歌手張靚穎聲色藝俱全,連國際歌曲榜都上過嘅佢見慣大場面,最近就有網友上載一條張靚穎台上表演嘅短片,片中聽到表演音樂剛剛響起,正當 ...


安全至上呀喂!!!


大陸歌手張靚穎聲色藝俱全,連國際歌曲榜都上過嘅佢見慣大場面,最近就有網友上載一條張靚穎台上表演嘅短片,片中聽到表演音樂剛剛響起,正當佢投入演唱拉個長音嘅時候,佢身後就有一名男粉絲以九秒九步速衝咗上台,該男子更拎出電話Chok好晒樣準備好同偶像嚟個Selfie,已經嚇到張靚穎想用手擋面保護自己,點知「黃雀在後」,一位現場保安人員隨即箭步上前,一個「排雲掌」,男粉竟然喺台上「消失」,無錯,男粉成個人竟然畀保安推!咗!落!台!

混亂間,雖然張靚穎被嚇親,成個人彈後咗兩步,不過都仲好有中氣講咗句「小心」,而當佢見到粉絲被推落台後冇乜事,佢先專業地繼續演唱。所以有時藝人喺台上表演,就算全場人望到實,都真係奇人奇事乜都有可能發生……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!