掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

高海寧:鬥吸睛!高海寧「胸」贏中門大開陳敏之 __,陳敏之,高海寧,

相當吸睛!藝人高海寧(高Ling)、陳敏之、袁偉豪、李佳芯、張曦雯及菊梓喬等,到上環出席餐廳開幕活動,其中低胸裙的高Ling與中門大開的陳敏之鬥晒性感 ...


相當吸睛!


藝人高海寧(高Ling)、陳敏之、袁偉豪、李佳芯、張曦雯及菊梓喬等,到上環出席餐廳開幕活動,其中低胸裙的高Ling與中門大開的陳敏之鬥晒性感,相當吸睛。而高Ling與男友鄧智偉雖然同場,但就事先透過公關表明不合照和不一起受訪。高Ling指活動在晚上舉行,因此穿得較為隆重:「呢條裙我買咗好耐,終於搵到機會着。(男友有冇過目?)唔需要呀?工作上我都可以自己話事,絕對獨立。(唔介意你畀人睇蝕?)冇睇蝕呀,靚之嘛。」她透露已黐膠紙做足安全措拖,慶幸沒試過走光。

說到與男友同場,高Ling稱對方受餐廳老闆邀請,而自己就透過經理人獲邀:「我知佢同好多藝人出席。(唔係情侶檔?)唔係,我諗暫時我一個人出席都OK,啲客都鍾意我。(試吓情侶檔?)睇吓有冇機會啦,佢喺我隔籬彈琴?或者唱隻歌。」至於聖誕,她表示要拍劇,暫時完成了《殺手》的台灣外景,活動後還要繼續開工:「想快啲拍完,因為緊接下一套。(聖誕唔理男友?)佢自己有好多朋友。(佢冇投訴?)呢個時間大家都知工作最緊要,機會好難得,要好好珍惜。」禮物方面,她笑言在這餐廳食餐好就當是,因為自己很忙碌。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!