掃呢頁CODE去手機

2018年11月7日 星期三

藍潔瑛離世:力撐藍潔瑛 黃秋生:人都走咗要有同情心 __,藍潔瑛,黃秋生,

黃秋生認為現在流傳了很多藍潔瑛傳聞都是不可以相信,而且是對死者不敬。影帝黃秋生到油塘為ViuTV新劇《理想國》開工,一身囚犯造型的他獨力拍攝一個單元, ...


黃秋生認為現在流傳了很多藍潔瑛傳聞都是不可以相信,而且是對死者不敬。


影帝黃秋生到油塘為ViuTV新劇《理想國》開工,一身囚犯造型的他獨力拍攝一個單元,45分鐘內演獨腳戲,秋生說:「幾甘,得把聲同我做戲,情緒又高高低低。(難你唔到?)難到呀!唔識做,一陣觀眾睇三分鐘就熄機!(你係影帝級喎!)好耐喇我呢啲,係舊款要退役,要送去堆填區。(再拎?)唔好喇啩,畀新人啦,畀郭富城呢啲新進影帝,畀又唔係,畀我又情何以堪呢?我都係一個人演算喇!幾得意,舞龍舞鳳都得呀!(拍多個單元?)本來都叫我拍多個,但係睇完劇本推咗,角色太後生又有靚女,但愛情戲真係唔識做。」

提到藍潔瑛離世,秋生表示不認識對方,但對其死後一些新聞大抱不平:「有製作人話佢嘈要返酒店,又話收唔到錢唔開工,你估茶餐廳咩!食完先畀錢,抽水仲要大仁大義咁,我依家係半退休狀態,遇唔到呢啲衰人,我覺得係完全冇問題,我唔信藍潔瑛咁傻,突然話要住五星級酒店,呢啲係開工前傾好!以前好多人都拖人工,畀着係我12點收唔到錢,我落妝停工即走添!人都走咗要有同情心,呢啲圈內人聽咗就知唔係道理。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!