掃呢頁CODE去手機

2018年11月30日 星期五

栢芝媽漏口風讚會照顧人 __,張栢芝,

栢芝媽昨日現身養和醫院,不斷以紙遮面,與平時親切的態度相差甚遠。
栢芝媽昨日現身養和醫院,不斷以紙遮面,與平時親切的態度相差甚遠。張栢芝被傳再誕B仔後,《蘋果》昨日在跑馬地養和醫院發現其母蹤影。栢芝媽約下午2時獨自現 ...


張栢芝被傳再誕B仔後,《蘋果》昨日在跑馬地養和醫院發現其母蹤影。栢芝媽約下午2時獨自現身醫院,離開醫院時,拿着一張紙及一袋藥,她見到記者顯得相當愕然,記者上前問她是否探望栢芝時,她即用手上的紙掩面,再慌張解釋:「唔係,唔係,只係睇病箒!」之後便急步向前行,記者再追問她最近可有與栢芝見面時,她更忽然語塞,之後只答:「唔該晒,唔該晒!」就火速離開。

相關新聞:栢芝傳誕B仔經手人新加坡富豪



(右起)謝賢、拉姑及丈夫胡鬚Kong昨日出席活動。 (右起)謝賢、拉姑及丈夫胡鬚Kong昨日出席活動。

其實,栢芝媽幾個月前亮相節目,提到栢芝新戀情,她曾漏口風爆栢芝新男友乃一位65歲的新加坡富豪,又指對方年齡雖然比栢芝大27歲,但好會照顧人。至於栢芝前老爺謝賢聞過氣新抱傳再生B,接受《蘋果》電話訪問表示:「哈!生咗BB?我冇見佢好耐,點知佢有冇大肚,你唔好問我」栢芝經理人Emily接受電話訪問時則說:「冇嘢講!Sorry!拜拜!」

採訪、攝影:徐錦池、羅德光、皓騫




鍾意就快D Share啦!