掃呢頁CODE去手機

2018年11月12日 星期一

楊卓娜:【羅仲謙變狗樣】楊卓娜生日網民讚似少女 __,楊卓娜,羅仲謙,

楊卓娜41歲生日,但網民都大讚佢Keep得好!藝人楊卓娜(Lenna)今個月10號度過41歲生日,Sweet到爆嘅老公就為佢開咗個生日派對!佢將派對相 ...


楊卓娜41歲生日,但網民都大讚佢Keep得好!


藝人楊卓娜(Lenna)今個月10號度過41歲生日,Sweet到爆嘅老公就為佢開咗個生日派對!佢將派對相片放上微博分享,不過卓娜只係畀細女出鏡,其他親友就被emoji遮樣變成豬同狗,不過妹夫羅仲謙就憑住一身爆肌身形突圍而出,網友又估邊個先楊怡,非常搞笑!

而現場就布滿色彩繽紛嘅氣球,除咗有Lenna英文字母氣球,仲有印有佢靚相嘅氣球,相當精緻。卓娜仲冧爆晒鮮花,相信一定係老公送㗎喇,留言:「好開心的一個生日Party!多謝我的家人及朋友為我慶生!也謝謝大家的祝福!」

網民除咗送上祝福,仲大讚佢Keep得好一啲都唔似41歲,仲好有少女味呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!