掃呢頁CODE去手機

2018年11月29日 星期四

陳敏之:【人母大解放】陳敏之性感冇底線 __,陳敏之,

陳敏之話做咗媽媽之後更勇於性感上陣,實行大解放!藝人陳敏之着上DeepV裝為餐廳開幕活動擔任剪綵嘉賓,但她自嘲冇嘢睇:「你有冇嘢睇到?我就係得排骨先咁 ...


陳敏之話做咗媽媽之後更勇於性感上陣,實行大解放!


藝人陳敏之着上Deep V裝為餐廳開幕活動擔任剪綵嘉賓,但她自嘲冇嘢睇:「你有冇嘢睇到?我就係得排骨先咁夠膽,呢件係我入行以嚟最Deep V,冇嘢睇但好有型。我落車之前貼晒膠紙,點郁都唔會走光,一啲窿位都冇。」敏之指不少模特兒穿同類衣服也不會打底,不過她自問沒身材,因此一定要黐膠紙。

敏之笑言成為人母後更勇於性感上陣:「以前驚自己着得唔靚,依家呢個階段又覺得OK喎。係唔同階段嘅靚,依家女人味重啲,可以Carry到呢啲衫。係骨感先敢咁着,如果我好多肉反而就唔敢。」問到是否可以更加性感?她直言:「基本上我冇乜所謂,最緊要套衫靚。其他人以為我加咗塊紗,我話真係肉嚟㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!