網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月14日 星期三

【葉振棠個唱有性感】莊端兒打出兩個肉蒲團 瘋狂男粉衝上台𥄫到眼鯨鯨(足本版) __,莊端兒,

莊端兒第一次登台唱歌,唱得唔錯㗎,不過現場好多觀眾剩係眼鯨鯨,望住佢心口兩個肉蒲團。同杜汶澤合作做節目,DoubleMay女主播莊端兒人氣急升,日前更 ...




莊端兒第一次登台唱歌,唱得唔錯㗎,不過現場好多觀眾剩係眼鯨鯨,望住佢心口兩個肉蒲團。

同杜汶澤合作做節目,Double May女主播莊端兒人氣急升,日前更獲邀擔任葉振棠演唱會嘉賓,二人首先合唱《只有情永在》。以第一次嚟講,莊端兒表現淡定算唔錯㗎喇。

唔知係咪杜汶澤塞咗唔少嘢落佢袋,莊端兒喺台上有時都會自己搞下笑。不過無論佢有幾搞笑,有幾唱得,扮埋小鳳姐唱《順流逆流》都好,都唔及一對人間胸器吸引,所以唔少現場男觀眾都把持唔住,紛紛衝上台。

第一位黑黑實實嘅光頭靚仔,擺晒pose chok到爆,根本就係選港男嘅人才;第二位人兄相信平時踎開馬會門口,呢晚為親近莊端兒放低馬報收音機,拎住紮花上台死都唔願走,搞到莊端兒都有啲尷尬。咁啱得咁橋,呢個時候佢就唱到:「幾多艱苦當天我默默接受 」都算係應景。除咗男士,連女士都被吸引,有位C9拎住部電話直接衝上台想selfie,只能話Double May嘅魅力唔簡單。

鍾意就快D Share啦!