掃呢頁CODE去手機

2018年11月22日 星期四

歐陽巧瑩:認關係!劉佩玥自爆遲啲輪到佢同周志文... __,周志文,歐陽巧瑩,劉佩玥,

咁係咪公開關係?身為歐陽巧瑩姊妹團之一的劉佩玥(Moon)心情大靚,在婚宴上與緋聞男友周志文齊齊受訪,兩人稱之前剛到賀黎國輝(阿感)婚禮,今次又一齊到 ...


咁係咪公開關係?


身為歐陽巧瑩姊妹團之一的劉佩玥(Moon)心情大靚,在婚宴上與緋聞男友周志文齊齊受訪,兩人稱之前剛到賀黎國輝(阿感)婚禮,今次又一齊到賀兼齊齊受訪,問何時輪到他們?Moon說:「我哋遲啲有EVENT(活動),(情侶檔?)有埋翟威廉,因為我哋有個網上節目HappyLive,好受歡迎,亦都多咗工作機會!(去婚禮多被問幾時結婚?)唔止去婚禮,係任何場合都被人問!」

周志文說:「最緊要開心,依家大家相處舒服!」Moon即說:「我哋成日都見面,大家唔好再傳我有咩兵啦,傳佢就OK,因為佢唔介意!(第3次做姊妹?)係,但今次我嘅角色好似『趕羊』咁!一落去影相,我就叫人埋位影相!」周志文大讚Moon這個角色做得好,他還補充:「大家都好Friend,所以一聚埋就好似冇人做嘢,個個嚟到就好似玩咁,爭在冇人攞啤牌出嚟鋤Dee賭錢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!