掃呢頁CODE去手機

2018年11月26日 星期一

范冰冰:發脹范冰冰蒲頭歎日本菜 懵盛盛行錯路! __,

范冰冰蒲頭喇!10月初承認逃稅嘅內地女星范冰冰,雖然近日有更新過社交網,但對比起以前次數都算極少,而佢現真身嘅次數更加係少之又少!不過,昨晚范冰冰就喺 ...


范冰冰蒲頭喇!


10月初承認逃稅嘅內地女星范冰冰,雖然近日有更新過社交網,但對比起以前次數都算極少,而佢現真身嘅次數更加係少之又少!不過,昨晚范冰冰就喺北京一間日本餐廳蒲頭,相中見佢略為發福,精神仲幾好添!佢搭車抵達餐廳附近後冇即時落車,反而留喺車內用手機,似係與同行嘅助手傾緊點去餐廳。

等咗大約十幾分鐘後,冰冰與女助手終於落車行去餐廳,期間女助手突然叫停冰冰,原來…冰冰跌咗個口罩落地,認真大懵呀!戴番好口罩後,佢哋終於行到去門口,不過呢個時候又突然折返,原來…佢哋去錯咗隔籬間餐廳…失魂咗成晚嘅冰冰,終於搵到間正確嘅日本餐廳,佢之後喺入面擦足成兩粒鐘先至離開,今次仲唔飽晒?!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!