網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月13日 星期二

海俊傑:「偷食」索女浮面 海俊傑:太太都知 __,海俊傑,

海俊傑話嗰日約會嘅索女係小師妹潘欣妮。藝人海俊傑日前被東網拍到背妻與索女親暱行街,又給她披外套又呵護幫她撥頭髮,這日海俊傑竟帶同索女現身美容店開幕,阿 ...


海俊傑話嗰日約會嘅索女係小師妹潘欣妮。


藝人海俊傑日前被東網拍到背妻與索女親暱行街,又給她披外套又呵護幫她撥頭髮,這日海俊傑竟帶同索女現身美容店開幕,阿傑澄清「索女」其實是他的和小師妹叫潘欣妮。報道出街後,太太可有詐型?阿傑說:「當然冇,太太都識佢嘅,所以我要呼籲時下年輕女仔唔好要靚唔要命,出街帶件外套仲有要帶埋橡筋,如果個女仔係約人Dating,追求者見到啲頭髮吹到亂晒遮晒面好似倩女幽魂咁樣一定被嚇走。」

阿傑稱將與小師妹拍網上飲食節目,問到太太會否來監場?阿傑笑言指太太廚藝比她好,所以都會問對方意見。亦希望節目中與師妹營造肥媽和陸浩明,成煮食拍檔。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!