網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月19日 星期一

【台慶紅地毯鬥摶命】馮盈盈唔著底褲最驚嚇 陳煒中門大開完勝 __,陳煒,馮盈盈,

【台慶紅地毯鬥摶命】馮盈盈唔著底褲最驚嚇陳煒中門大開完勝一年一度台慶今晚喺電視城舉行,喺「限奶令」之下,一班花旦明顯收斂咗!最搶鏡肯定非陳煒莫屬,一條 ...


  • 【台慶紅地毯鬥摶命】馮盈盈唔著底褲最驚嚇 陳煒中門大開完勝


  • 一年一度台慶今晚喺電視城舉行,喺「限奶令」之下,一班花旦明顯收斂咗!

    最搶鏡肯定非陳煒莫屬,一條鮮紅色喱士裙,中門大開,開到落肚臍,高貴又大方。另外王君馨嘅白色透視晚裝,真空上陣,一樣搶鏡。

    至於視后大熱黃智雯嘅白色deep v 長裙,罕有晒微波。不過翠如BB一身黃拼白嘅公主裙,就十足十《美女與野獸》嘅貝兒。蔡思貝嘅粉藍色晚裝,一樣有少少「大媽feel」。不過全場最驚嚇嘅,肯定係馮盈盈,黑色花花透視裙,連底褲都唔著,仲凸埋肚腩仔,搏就夠晒摶,不過就欠美感囉!

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app
    最搶鏡肯定非陳煒莫屬

    馮盈盈連底褲都唔著,仲凸埋肚腩仔

    翠如BB十足十《美女與野獸》嘅貝兒。

    黃智雯罕有晒微波。

    蔡思貝有少少「大媽feel」。



    鍾意就快D Share啦!