掃呢頁CODE去手機

2018年11月24日 星期六

李麗珍:阿女就嚟畢業 李麗珍好迷茫:我要退休? __,李麗珍,

珍妹爆李師傅成日都會贈佢幾句。藝人李麗珍出席李居明新片《豬年運程》首映,對於被指該片乃其復出之作,珍妹聞言即否認,表示閒時也有客串電影,更指今次為電影 ...


珍妹爆李師傅成日都會贈佢幾句。


藝人李麗珍出席李居明新片《豬年運程》首映,對於被指該片乃其復出之作,珍妹聞言即否認,表示閒時也有客串電影,更指今次為電影到日本拍攝,過程似足遊埠,問到李師傅有否贈言幾句?她謂:「成日都有,都係話明天會更好,明年會更好。」

談到女兒尚有兩年便大學畢業,珍妹坦言現時正處於十字路口般:「因為就嚟可以甩難,咁之後應該係退休定繼續拍戲?定係揀發展畫畫興趣?我仲諗緊。」更指女兒已拍拖,亦見過其男友,印象尚算不俗,惟對方生活在香港,故二人要展開遠距離戀愛。問到女兒有否也着她拍拖?珍妹謂:「又冇,我都唔覺有人追,感情事隨緣啦,唔想刻意去諗(舊愛潘源良都結咗婚)希望佢開心,不過我哋都冇聯絡,如果有嘅話,都唔會唔知佢結婚」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!